Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Helena Sundlöf - 15 oktober 2013 17:05

http://m.letsgopeay.com/pdf9/2553282.pdf

Av Helena Sundlöf - 15 oktober 2013 16:55

I morse när vi vaknade hade ett litet IMessage nått min lilla "padda".

" Hejsan!
Jag har det bara bra tack, hur mår ni? Förlåt att jag varit så dålig på att höra av mig, har haft tävling varje vecka och massa skolarbete, ingen ursäkt men nu är vi på sista tävlingen för året så är mindre stressigt från och med nu.
Golfen har vart lite knackig och jag har haft lite mentala blockar men idag lämnade spelet äntligen garderoben! Jag spelade bra bägge varv, men första varvet hade jag två dubblar i följd som förstörde. Kom tillbaka efter det dock och sköt 73.
Andra varvet började jag väldigt bra och var -4 efter första nio. Sista nio vart lite långsammare. Gick på par de nio och kom in på 68 vilket var väldigt kul!
Hela laget spelade fantastiskt idag så jag är bara trea på laget på den scoren inför imorgon, men laget ligger bra till så det är kul!

Med skolan går det bra. Jag har fått rätt bra betyg på det mesta jag gjort, dock har jag problem med en lärare som inte gillar idrottare och inte låter en göra upp för det man missar trots att man är borta på skolsponsrad idrott.
Men jag har det bra annars tycker jag!
Jag lovar att vara bättre på att rapportera nu när tävlingarna snart slutat.
Ha det bra!

Och det är ingen idé att pappa försöker ringa imorgon för min phoneplan är slut så fixar den senare när jag kommer tillbaka.
Puss o kram på er ? "

Alltid lika kul att vakna och ha små meddelanden som väntar.
Imorse vet jag att Patric gick upp 05.30 för att ta sig en löparrunda innan tävlingen startade. Troligen är han just nu, i skrivandets stund, i början eller snarare lite mot mitten på sin runda.

Presentation


Välkommen till Bloggsidan om patric Sundlöfs tillvaro på golfcollege på Shorter University i Rome, Atlanta, USA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards