Direktlänk till inlägg 8 oktober 2014

Patrics egen info om spelet på Tävlingen .....och nalkande thunderstorm

Av Helena Sundlöf - 8 oktober 2014 08:36

När jag slutade jobbet i morse väntade ett meddelande från Patric. Det är alltid lika roligt att få lite små meddelanden och "brev" från honom. Nu delar jag med mig till er alla:

"Hej, skriver kort här bara. Är stressad över prov och quiz jag har imorgon och övermorgon.
Jag gick 74 idag. Spelade riktigt bra tycker jag men fick kämpa mkt. Sammanfattningsvis för idag kan man säga att jag gjorde allt bra fram till de sista två hålen då jag gjorde bogey. Dock fick jag i två puttar på hela tävlingen!
En idag och en igår. Jag slog dem inte alls dåligt, hade bara jävulskt oflyt, koppsnurr efter koppsnurr... Jag tänkte att snart trillar de i, men det hände aldrig.
Dessbättre spelade laget bra och vi kom tvåa efter hemmalaget. Jared kom även han delad tvåa på -3! Kul för honom.
Nu är vi tillbaka i richmond där en thunderstorm börjat rulla in.
Kram från Patric"

Han skickade några bilder från "thunderstormhimlen" som ni kan se här nedan.
Även en bild från foajén till hotellet de bodde på i Hebron i början av veckan. Det såg ju rätt ok ut.......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Sundlöf - 31 maj 2016 09:43

Äntligen är Toefl-testen avklarad och nytt pass beställt. Det är inte lite att ha koll på inför college och 4 år i USA. Visum ska sökas och inför det måste passet räcka hela den planerade vistelsetiden. Det nu varande passet går ut februari 2020, exa...

Av Helena Sundlöf - 31 maj 2016 09:03

Äntligen är Toefl-testen avklarad och nytt pass beställt. Det är inte lite att ha koll på inför college och 4 år i USA. Visum ska sökas och inför det måste passet räcka hela den planerade vistelsetiden. Det nu varande passet går ut februari 2020, exa...

Av Helena Sundlöf - 14 maj 2016 13:51

Då var det äntligen dags för Skandia Tour debuten i år. Bilen med Marcus och kompisen Simon Berglund for från Linköping i torsdags. De checkade in på vandrarhemmet i Laholm torsdag kväll och inspel fredag em. Banans karaktär och skick är vi fortfar...

Av Helena Sundlöf - 8 maj 2016 19:12

Vilken Kristi Himmelfärds helg vi har haft, vilket väder. Helt suveränt! Marcus håller troligen inte med helt och hållet på alla punkter. Vi börjar med onsdag 4/5. Marcus körde då inspel på Vreta Kloster. Han konstaterade att det var en mycket klur...

Av Helena Sundlöf - 1 maj 2016 22:17

Äntligen har vi fått uppleva säsongens första golftävling här hemma i gamla "Svedala". Inför helgen såg det lite bistert ut på väderkartan, med regn och blåst på menyn. Icka sa Nicke. Istället fick vi en finfin söndag i vackra Vadstena, på en bra p...

Presentation


Välkommen till Bloggsidan om patric Sundlöfs tillvaro på golfcollege på Shorter University i Rome, Atlanta, USA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards