Alla inlägg den 31 mars 2015

Av Helena Sundlöf - 31 mars 2015 07:06

Nu har laget anlänt Noahs föräldrars hus i Hilton Head, South Carolina. Resan dit var lite lång, men gick bra. Är det något killarna är vana vid nu så är det bilresor.
När de kom fram sent igår kväll så hade det hunnit bli mörkt, men de första blickarna på huset var tydligen fantastiskt. Lägger in några bilder här nedan. Patric sover i det rummet med de gula överkasten och enkelsängarna.
Lägger också in hans I Message från dagen innan de for iväg. Där står lite om de tre qualifyingsrundorna bl a.
Han dras fortfarande med sin envisa förkylning och börjar nu misstänka att det kan vara vissa allergiska inslag som påverkar eftersom det svider/ bränner/ kliar och rinner i ögonen m.m Nu testar han ett par dagar med allergimedicin och ser om det blir någon skillnad.

Här kommer söndagkvällens SMS
"Hej på er!
Nu är det snart läggdags och imorgon åker vi till SC kl.9 Efter tre Qualifyingsrundor leder jag på -5
( Arlington i fredag 72, The Bull i Lördags 69, Gibson Bay söndag 69)
Efter mig är ställningen:
Will -1
Taylor och Noah +/-0
Dan +1
Travis +6
Jared +9
Ben +10
Kyle +13.
Jag har spelat bra, varit ganska kallt och blåsigt de två senaste dagarna. Känns kul att spelet sitter nu inför vår trip.
Jag ska hälsa från Dans mor o far förresten, de va här igår och bjöd hela laget på middag!
Jag har fått en ordentlig snuva, måste snyta mig var tionde minut. Några idéer eller förslag?
Jag försöker ta lite bilder nere i SC så ni får se lite hur vi har det?
godnatt!"

Här nedan följer först en bild från Wendys (restaurang) där de stannade och åt på vägen till S C. Och längre ner bilder från Noahs föräldrars hus, där de nu ska bo hela veckan, vilket Patric beskriver är fantastiskt. Inte så många bilder än då det var lite för mörkt.
Blir nog en härlig vecka för laget.

Den sista bilden är tagen från det rum Patric ska sova i.

Presentation


Välkommen till Bloggsidan om patric Sundlöfs tillvaro på golfcollege på Shorter University i Rome, Atlanta, USA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards