Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Helena Sundlöf - 14 januari 2014 17:27

På väg till terminens första lektion

Trodde det var något fel på min lilla "padda" när jag vaknade ikväll, efter dagens sovstund. Det stod att jag hade 111 meddelanden!!!!! ???
När jag gick in och kollade visade det sig vara SANT.
Patric skapade inatt ett gruppSMS till sina bröder för att tala om att resan gått bra och att han kommit fram ( och på något sätt hade även jag kommit med i gruppen). Beviserligen har de konverserat med varandra hela dagen.........
Vad konversationen handlar om?
Jo, den handlar om OS-tippning , regler och hur det ska gå till. Tror ännu bara de behandlat tippningen inom ishockeyn.........

Av Helena Sundlöf - 14 januari 2014 09:16

Strax före klockan 4 inatt nåddes vi av ett SMS från Patric. Resan hade gått bra. Han var trött efter nästan ett dygn och en del stress med in- och utcheckningar mm vid mellanlandningar. På flygplatsen i Cincinatti blev han upplockad av ett par lag- och skolkompisar som coach skickat för att köra Patric den sista biten. Den bilresan tog ca 1 1/2 Tim. Nu hade han iallafall kommit fram till skolan i Richmond och skulle hoppa direkt i säng. Klockan där var ca 22.00 och 5.30 idag är det uppgång för löpning och fysträning med laget.

Presentation


Välkommen till Bloggsidan om patric Sundlöfs tillvaro på golfcollege på Shorter University i Rome, Atlanta, USA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards