Alla inlägg den 2 april 2015

Av Helena Sundlöf - 2 april 2015 07:21

Här kommer bara ett kort litet meddelande från onsdagens träningsspel på en annan av Hilton Heads golfbanor.
Vi fick en kort liten filmsnutt också, vilken jag tyvärr inte får in här på bloggen ifrån min lilla "padda", där en i laget slår på ett korthål. Greenen ligger på en Liten ö ca 75-100 meter ute i vattnet, ca 2 m i diameter. Vid detta tillfälle är det ett smärre problem då en stor del av ön upptas av en krokodil som funnit njutning i solen.

Laget ser fortfarande ut att ha lite bra väder med tanke på vilka kläder de bär. Vi hoppas detta blir några Återhämtande dagar där Patric förhoppningsvis kan återfå lite hälsa och krafter efter flera veckor med feber, hosta, förkylning osv.

Nu nalkas påsk och jag som skribent kommer större delen av tiden befinna mig på ett ställe i "eterskugga", vilket innebär att det kan bli svårt att få in något på sidan här. Jag kommer göra mina små försök, annars hörs vi mer om hur lagets sista dagar i South Carolina varit efter påskhelgen.

Nu kommer raderna som kom från Patric under natten samt foto på huset de bor i.

"Idag var spelet lite bättre. Inte helt hundra men okej i alla fall. Jag gick på par.
Banan var inte alls lika bra i skick som den igår, hade sega greener men var riktigt rolig layout och en fin bana med lite krokodiler!
När vi kom hem på kvällen gick jag ut och sprang sen körde jag lite bål. Ska göra detsamma imorgon bitti.
Vi ska spela en fin bana på gångavstånd imorgon så ska dit och träna rätt tidigt.
Nu ska jag lägga mig och läsa lite sen sova. Puss! "

Presentation


Välkommen till Bloggsidan om patric Sundlöfs tillvaro på golfcollege på Shorter University i Rome, Atlanta, USA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards