Alla inlägg den 9 september 2013

Av Helena Sundlöf - 9 september 2013 10:06

Åh vad trist ! Vad som uppges på Golfstat så är det tyvärr ingen Livescoring på tävlingen i Huntington. Eftersom det är Patrics första tävling för skolan har vi ännu inte "lärt oss" om coach är duktig på att uppdata hemsidan och hålla oss intresserade a jour om hur tävlingen fortlöper. Förhoppningsvis kommer någon form av info på skolans hemsida: http://www.ekusports.com/index.aspx?path=mgolf
Om inte får man antingen söka på andra skolor, googla efter tävlingen eller avvakta tävlingsresultaten. Självklart skriver jag så snart jag vet något. Pga arbete kommer jag kanske själv ha lite svårt att hinna söka under tävlingens gång, men jag kommer göra så gott jag hinner.
Namnet på tävlingen är iallafall Joe Feaganes Marshall Invitational, värdar står Marshall University och spelas som sagt i Huntington, West Virginia på Guyan Golf and Country Club.

[Bild]

Presentation


Välkommen till Bloggsidan om patric Sundlöfs tillvaro på golfcollege på Shorter University i Rome, Atlanta, USA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards